Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi nikopol83 z miasteczka Warszawa. Mam przejechane 7683.53 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.46 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 0 metrów.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy nikopol83.bikestats.pl
Wpisy archiwalne w kategorii

Strefa Testów

Dystans całkowity:275.40 km (w terenie 0.00 km; 0.00%)
Czas w ruchu:12:55
Średnia prędkość:21.32 km/h
Maksymalna prędkość:44.67 km/h
Liczba aktywności:7
Średnio na aktywność:39.34 km i 1h 50m
Więcej statystyk

Work&Service i składanie roweru MTB

Środa, 17 lipca 2013 · dodano: 18.07.2013 | Komentarze 0


Kategoria Praca, Strefa Testów


Rundka testowa

Niedziela, 5 maja 2013 · dodano: 05.05.2013 | Komentarze 2

Kółka po wycentrowaniu i wprowadzeniu w *pracę* były gotowe do jazdy, dodatkowo zarzuciłem na rafkę te papierowe dętki Schwalbe, naciąg jest mocniejszy od wcześniejszego zestawu a sztywność boczna lepsza mimo iż na papierze wyglądało to wiotko. Jak już wcześniej pisałem zestaw nie jest może wyszukany ale jak dla mnie jest to optimum jeśli chodzi o cenę/wagę (811pln/1632g).

Obecnie waga z lżejszymi dętkami to 6790g
I powoli bajka zbliża się ku końcowi......







Kategoria Strefa Testów


Niedzielnie

Niedziela, 21 kwietnia 2013 · dodano: 21.04.2013 | Komentarze 0


Kategoria Strefa Testów


Work&Service i Selle Italia SLR

Środa, 27 marca 2013 · dodano: 27.03.2013 | Komentarze 0

Nie sądziłem że w tym miesiącu i pewnie w następnym znowu coś zmodyfikuję ... a jednak ...
dzisiaj udało mi się wręcz wyrwać okazję a mianowicie Selle Italia SLR (165g)




To pierwsza moja *deseczka* , za dużo nie mogę na razie powiedzieć po 30 km ale jest wygodniejsze choć twardsze , zauważyłem że na wcześniejszym siodełku jakbym nie ustawił to zawsze uciskało mnie w kroczu , teraz w ogóle nie czuję tego dyskomfortu prawdopodobnie przez płaski profil wzdłuż całego siodełka.
Muszę jeszcze troszkę poeksperymentować z ustawieniami i zrobić parę długich przejazdów i jeśli się sprawdzi to zostanie.
W dół tym razem o 154 g czyli 7342 coraz bliżej UCI.


Kategoria Praca, Strefa Testów


Tektro R710 to już przeszłość

Niedziela, 17 marca 2013 · dodano: 17.03.2013 | Komentarze 0

Tektro R710 jednak nie zagoszczą jutro jadę je oddać.
Dzisiaj wchodzę na forumrowerowe.org i widzę że dostałem wiadomość.
Dostałem informację że niejaki **susza** wyprzedaje parę fajnych rzeczy, jedną z tych rzeczy były hamulce Sram Apex które były na liście życzeń ale były stosunkowo drogie bo średnia cena to ok 320-350pln.
Susza - wycenił je na 150 pln i kiedy dowiedziałem się że mieszka niedaleko postanowiłem pojechać , byłem przygotowany na to że będą porysowane lub coś w ten deseń , jednak na miejscu okazało się że hamulce są w idealnym stanie wizualnym i technicznym z małym wyjątkiem ,klocki przednie były trochę wytarte ale do tego stopnia że spokojnie ten i następny sezon wytrzymają ,jak coś to w zapasie mam klocki DuraAce.
Apex`y są bardzo lekkie(306g) mają kute ramiona oraz jedne z lepszych seryjnych klocków hamulcowych ,dzisiaj moje obawy okazały się bezpodstawne , świetnie hamują na suchym i wystarczająco na mokrych obręczach.
Same odczucia komfortu to niebo a ziemia porównując do ramy aluminiowej, rama i widelec świetnie pochłania wibracje , zmiana nawierzchni jest ledwo odczuwalna.
Waga 7574g to też już przeszłość bo to waga z hamulcami Sora(368g)które miały być na początku.... więc obecne 306g oraz krótsze pancerze pozwoliły odgryźć 78g czyli 7496g




Kategoria Strefa Testów


  • DST 19.00km
  • Czas 01:32
  • VAVG 12.39km/h
  • VMAX 31.00km/h
  • Temperatura 2.0°C
  • Aktywność Jazda na rowerze

Testowy Przelot Chińskiej Rakiety Balistycznej 2012

Sobota, 29 grudnia 2012 · dodano: 29.12.2012 | Komentarze 0

Najgorsze co może być to patrzenie się na nowy sprzęt bez możliwości sprawdzenia go ... dziś wyszło słońce, bezwietrznie i dosyć ciepło, to była idealna okazja by choć przez chwilę pojeździć, Prawdziwy chrzest nastąpi na początku sezonu kiedy dojdą kolejne Upgrady , ale tak w telegraficznym skrócie mogę potwierdzić polepszenie komfortu jazdy , pomijam zysk wagowy który nie ma aż tak dużego znaczenia , chodziło mi głównie o odpowiednią do mojego stylu jazdy geometrię z której jestem najbardziej zadowolony.Oczywiście premierowy przejazd nie obył się bez wpadki w postaci zużytego łańcucha który nie polubił się z nową kasetą...


Kategoria Strefa Testów


Bike Fitting

Poniedziałek, 15 października 2012 · dodano: 16.10.2012 | Komentarze 2





Jako że jeżdżę w systemie 1x8 a ostatnio nawet Sram wprowadził ten system tyle że nie jest kompatybilny z innymi grupami ponieważ zastosowali inny łańcuch oraz specjalny układ zębów żeby łańcuch nie spadał na nierównościach.Taka konfiguracja ma swoje plusy w kwestii chociażby odchudzania,brak lewej manetki,przedniej przerzutki oraz brak dwóch dodatkowych tarcz lecz dla niektórych taka konfiguracja może być nie wystarczająca,dlatego ostatnio testowałem różne konfiguracje
Oto one
Zębatka Truvativ 38t i kaseta 11-13-15-17-20-23-26-34
Zębatka Truvativ 38t i kaseta 11-13-15-17-20-23-26-30
oraz
Zębatka XT 36t i kaseta 11-13-15-17-20-23-26-34
Zębatka XT 36t i kaseta 11-13-15-17-20-23-26-30
Najlepiej źle....najszybciej jest na 38t , jednak zauważyłem że główne biegi z których korzystam to 6 i 7-ka które są czasem za ciężkie ,kadencja spada, moc rośnie i nie ma przyśpieszania, trzeba zrzucić bieg*brakuje pary w nogach*.
Wydawać by się moglo że zmiana z 38t na 36t nie wiele da a jednak,różnica jest.
Teraz bez żadnego wysiłku mogę utrzymać prędkość 34km/godz nawet jak mocniej zawieje ponieważ zwiększyła się kadencja oraz zmniejszyła się moc wkładana na na utrzymanie tej prędkości również sprinty są szybsze i bez wysiłku.
Teraz o minusach.
Prędkość maksymalna spadła o ok 5km/godz po prostu nie jestem wstanie osiągnąć wcześniejszych prędkości ze względu na bardzo wysoką kadencję *te ograniczenie można zmodyfikować kasetą jakąś szosową ponieważ większość kaset 8rz ma konfigurację ostatnich zębatek 11/13/15/17 dla mnie idealna byłaby 11/12/14/15* można powiedzieć że napęd kończy mi się teraz na ok 33-35km/godz przy optymalnej kadencji,maksymalnej jeszcze nie sprawdzałem ale z obliczeń teoretycznych wynika że będzie coś ok 41-43km/godz więc i tak trochę za mało.
Wybrałem opcję na utrzymanie dobrej średniej przelotowej *33/34km/godz*z mniejszym wysiłkiem kosztem prędkości maksymalnej która da się we znaki kiedy przyjdzie czas na ściganie z napotkanym bikerem i będzie to tak wyglądało że nie mam siły żeby się utrzymać .... mówi się trudno ale przynajmniej będzie mi się jeździło tak jak lubię.


Kategoria Strefa Testów