Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi nikopol83 z miasteczka Warszawa. Mam przejechane 7683.53 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.46 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 0 metrów.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy nikopol83.bikestats.pl
Wpisy archiwalne w miesiącu

Październik, 2012

Dystans całkowity:332.75 km (w terenie 0.00 km; 0.00%)
Czas w ruchu:14:39
Średnia prędkość:22.71 km/h
Maksymalna prędkość:47.00 km/h
Liczba aktywności:8
Średnio na aktywność:41.59 km i 1h 49m
Więcej statystyk

Wilanów i Powsin

Sobota, 20 października 2012 · dodano: 20.10.2012 | Komentarze 0

Miało być treningowo a wyszło dziś jakoś tak chillout`owo



Konik Powsin © nikopol83


wilanów © nikopol83


warszawa renesans © nikopol83





Trening szybkościowo-krajoznawczy

Piątek, 19 października 2012 · dodano: 19.10.2012 | Komentarze 0

Rower stał w kącie, trochę szkoda mi go było i wyprowadziłem go dziś na spacer a może on mnie ? Chyba jest już ze mną nie dobrze! przypisuję mu cechy ludzkie....




Trening szybkościowo-krajoznawczy

Czwartek, 18 października 2012 · dodano: 19.10.2012 | Komentarze 1

Zaparcie do jazdy zostało zburzone buńczucznym wiatrem, pal licho gdyby wiał w plecy....nie nie nie , wieje prosto na klatę , toczę się 18-22 km/godz i patrzę na starszą panią na holendrze jadącą z wiatrem na pełnej k...wie,pewnie pobiła swój życiowy rekord prędkości.Reszta treningu to wstyd.




Trening szybkościowo-krajoznawczy

Środa, 17 października 2012 · dodano: 19.10.2012 | Komentarze 0




Bike Fitting

Poniedziałek, 15 października 2012 · dodano: 16.10.2012 | Komentarze 2





Jako że jeżdżę w systemie 1x8 a ostatnio nawet Sram wprowadził ten system tyle że nie jest kompatybilny z innymi grupami ponieważ zastosowali inny łańcuch oraz specjalny układ zębów żeby łańcuch nie spadał na nierównościach.Taka konfiguracja ma swoje plusy w kwestii chociażby odchudzania,brak lewej manetki,przedniej przerzutki oraz brak dwóch dodatkowych tarcz lecz dla niektórych taka konfiguracja może być nie wystarczająca,dlatego ostatnio testowałem różne konfiguracje
Oto one
Zębatka Truvativ 38t i kaseta 11-13-15-17-20-23-26-34
Zębatka Truvativ 38t i kaseta 11-13-15-17-20-23-26-30
oraz
Zębatka XT 36t i kaseta 11-13-15-17-20-23-26-34
Zębatka XT 36t i kaseta 11-13-15-17-20-23-26-30
Najlepiej źle....najszybciej jest na 38t , jednak zauważyłem że główne biegi z których korzystam to 6 i 7-ka które są czasem za ciężkie ,kadencja spada, moc rośnie i nie ma przyśpieszania, trzeba zrzucić bieg*brakuje pary w nogach*.
Wydawać by się moglo że zmiana z 38t na 36t nie wiele da a jednak,różnica jest.
Teraz bez żadnego wysiłku mogę utrzymać prędkość 34km/godz nawet jak mocniej zawieje ponieważ zwiększyła się kadencja oraz zmniejszyła się moc wkładana na na utrzymanie tej prędkości również sprinty są szybsze i bez wysiłku.
Teraz o minusach.
Prędkość maksymalna spadła o ok 5km/godz po prostu nie jestem wstanie osiągnąć wcześniejszych prędkości ze względu na bardzo wysoką kadencję *te ograniczenie można zmodyfikować kasetą jakąś szosową ponieważ większość kaset 8rz ma konfigurację ostatnich zębatek 11/13/15/17 dla mnie idealna byłaby 11/12/14/15* można powiedzieć że napęd kończy mi się teraz na ok 33-35km/godz przy optymalnej kadencji,maksymalnej jeszcze nie sprawdzałem ale z obliczeń teoretycznych wynika że będzie coś ok 41-43km/godz więc i tak trochę za mało.
Wybrałem opcję na utrzymanie dobrej średniej przelotowej *33/34km/godz*z mniejszym wysiłkiem kosztem prędkości maksymalnej która da się we znaki kiedy przyjdzie czas na ściganie z napotkanym bikerem i będzie to tak wyglądało że nie mam siły żeby się utrzymać .... mówi się trudno ale przynajmniej będzie mi się jeździło tak jak lubię.


Kategoria Strefa Testów


Wzdłuż Wisły,Most Północny,Legionowo

Niedziela, 14 października 2012 · dodano: 15.10.2012 | Komentarze 0




Nad Wisłę powdychać trochę Jodu*spalin*

Sobota, 13 października 2012 · dodano: 13.10.2012 | Komentarze 0

Po dłuższej przerwie od jazdy miałem dziś wrażenie że mam za mocno skręcone piasty które ostatnio serwisowałem ale to jednak efekt odstawienia roweru,wstyd 37 km i już czuję zakwasy.
Pojechałem wieczorem popstrykać parę fotek ale zdjęcia z telefonu nie nadają się ,za duże niebieskie szumy i niedoświetlenia.




Endomondo VS SportsTracker

Sobota, 6 października 2012 · dodano: 07.10.2012 | Komentarze 3

Zrobiłem porównanie przy okazji powrotu z zakupów.
Pierwszy wpis jest z Endomondo


Drugi zaś jest wpisem ze SportsTracker`a tyle że przeniesiony do serwisu Endomondo.





Jest to kolejny test , na razie najdokładniej pokazuje SportsTracker .Co ciekawe tym razem oba programy popełniły te same błędy w tych samych miejscach czyli skracanie trasy lub jej uproszczenie.Na plus SportsTrackera na pewno wychodzi kwestia pomiarów dystansu oraz prędkości , próba przy prędkości 47 km/godz pokazała że nadal SportsTracker jest dokładniejszy i pokazuje 46.9 km/godz gdzie Endomondo 43.6 km/godz,również dystanse sporo się różnią na tak krótkim odcinku, odpowiednio (SP)5180m i (ENDO)4970m to 210 m różnicy....bardzo dużo, wysokości i przewyższenia są akurat zbliżone ,kwestię kalorii pomijam :)
Wydawać by się mogło że te różnice wynikają z czasów opóźnień sygnału GPS do Endo i SP. Ciekawe jak poza miastem w lesie sprawują się rejestratory?
Idzie jesień niedługo zima w związku z tym postanowiłem kupić sobie jakąś wiatro i wodo odporną szmatę, problem w tym że nie chciałem zwykłej kurtki,chciałem COŚ związanego z rowerami i stało się . W końcu produkt który nie ma na metce made in china....na zdjęciu kurka bez polaru z którego na razie korzystam,sam polar świetnie chroni przed wiatrem.


A jeśli jesień to i szarówka ,nie obędzie się bez oświetlenia :)