Info

Suma podjazdów to 0 metrów.
Więcej o mnie.

Moje rowery
Wykres roczny

Archiwum bloga
- 2016, Luty1 - 0
- 2014, Marzec5 - 0
- 2014, Luty5 - 0
- 2013, Listopad1 - 1
- 2013, Październik5 - 1
- 2013, Wrzesień14 - 5
- 2013, Sierpień23 - 0
- 2013, Lipiec21 - 0
- 2013, Czerwiec17 - 2
- 2013, Maj12 - 8
- 2013, Kwiecień17 - 5
- 2013, Marzec13 - 2
- 2013, Luty1 - 0
- 2013, Styczeń7 - 4
- 2012, Grudzień1 - 0
- 2012, Listopad1 - 0
- 2012, Październik8 - 6
- 2012, Wrzesień11 - 25
- 2012, Sierpień12 - 16
- 2012, Lipiec12 - 3
- 2012, Czerwiec1 - 0
- 2011, Czerwiec2 - 1
- Sprzęt Accent Shannon Aerologic Sprzedany
- Aktywność Jazda na rowerze
Budowa kół cz.1
Wtorek, 9 kwietnia 2013 · dodano: 10.04.2013 | Komentarze 3
Dzisiaj przyjechały obręcze Progress RD PRO waga deklarowana to - 422g , dętki Schwalbe Extra Light SV 20 - 65g oraz Sigma BC 1009 STS
Jak widać obręcze i dętki mieszczą się w granicach błędu.
Komentarze
4gotten | 07:08 czwartek, 11 kwietnia 2013 | linkuj
dla mnie nowa rama równałaby się nowemu rowerowi, to nie mógłby wciąż być ten sam projekt. Mam w planach albo zakup ramy i przebudowę na niej roweru, albo zakup gotowej maszyny ze stajni CANYON. jednak to dopiero w przyszłym roku i pod warunkiem, że zdołam przygotowac się do BBT 2014.
4gotten | 09:31 środa, 10 kwietnia 2013 | linkuj
obrecze są nitowane (oczkowane), bo na zdjęciu słabo widać, ile otworów? Jakie szprychy, nyple i piasty zamierzasz użyć do budowy kół? Rozpędziłeś się z tym odchudzaniem maszyny. Dobrze, że zmieniłem orientację, bo ciężko byłoby Ci dorównać w tej pogoni za zbijaniem masy...
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!